poniedziałek, 4 maja 2020

9 filii otwartych od 5 maja

Szanowni Czytelnicy!
Poniżej przedstawiamy listę bibliotek osiedlowych, które otwarte będą od 5 maja 2020 r.:

1) Filia Nr 4 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Czerkaska 11,
2) Filia Nr 11 dla dorosłych i dla dzieci ul. Czołgistów 8,
3) Filia Nr 13 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Gawędy 1,
4) Filia Nr 14 dla dorosłych i dla dzieci ul. Dworcowa 49,
5) Filia Nr 15 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Brzęczkowskiego 2,
6) Filia Nr 16 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Broniewskiego 1,
7) Filia Nr 21 dla dorosłych ul. M. Skłodowskiej-Curie 33a,
8) Filia Nr 23 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. M. Konopnickiej 28,
9) Filia Nr 32 dla dorosłych ul. Przyjazna 13.


W następnych dniach otwierać będziemy kolejne osiedlowe filie biblioteczne. O tym, które i kiedy, informować będziemy na bieżąco.